Pracovní sandál z hovězinové usně s nejlepším poměrem cena/ kvalita. Díky své lehkosti a vzdušnosti je obuv vhodná do vnitřních, suchých prostor. Světlá podešev nezanechává stopy na podlaze. Podešev s mimořádnými protiskluznými a oděruvzdornými vlastnostmi nášlapné části. Mezipodešev z měkčeného PUR s výbornou absorbcí energie při došlapu. Podšívka z kvalitních textilních materiálů s vysokou oděruvzdorností; vyniká výbornou nasákavostí a rychlým vysycháním, čímž uživateli zaručuje nezbytný komfort a optimální klima uvnitř obuvi.
Stélka je vyjímatelná, vyrobená z kombinace textilu a PE.
V případě uložení zásilky v Balíkovně přímo na České poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Pro vyzvednutí z Balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko "Zrychlený výdej balíků", zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Českou poštu zajímá zejména hmotnost, a tak lze balík odeslat až do váhy 20 kg.
Balík do ruky
Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
Po odeslání balíku z našeho obchodu Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Na webu i v mobilní aplikaci Česká pošta poskytuje možnost změnit termín i způsob doručení.
Platba dobírky hotově i platební kartou u řidiče.
Takto Česká pošta přijímá balíky až do váhy 31,5 kg. Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
Balík Na poštu
Doručení balíků po celém Česku přímo do některé z poboček České pošty.
Při vytváření objednávky si vybíráte na jaké poště bude Váš balík čekat.
Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.
Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
GLS Parcel Shopy poskytují pohodlnou a rychlou alternativu vyzvednutí zásilky kdykoliv během jejich dlouhé provozní doby. Hlavní výhodu GLS Parcel Shopů umístěných v maloobchodních provozovnách smluvních partnerů představuje možnost flexibilního vyzvednutí doručované zásilky bez nutnosti vázat se na avizovaný čas doručení na adresu.
Po odeslání balíku z našeho e-shopu Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
Příjemce má na vyzvednutí 5 dnů, zároveň je možné prodloužit lhůtu uskladnění.
Do GLS ParcelShopů lze odesílat balíky o maximální hmotnosti 10 kg a maximální délce 100 cm.
Platba dobírky hotově, většinou i platební kartou.
Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na: e-mail info@gls-czech.com, telefon +420 567 771 111
K osobnímu vyzvednutí máme pro Vás otevřené výdejní místo na adrese:
K Vltavě 653/63
14300 Praha 4 - Modřany
Provozní doba:
Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 17:00
Středa: 9:00 - 17:00
Čtvrtek: 9:00 - 17:00
Pátek: 9:00 - 17:00
PARKOVÁNÍ: u našeho výdejního místa můžete omezeně parkovat přímo před vchodem do showroomu.
Na výdejním místě si můžete také prohlédnout většinu námi prodávaných produktů, můžete si zboží vyzkoušet a také rovnou zakoupit i bez předchozí objednávky.
Balení zboží
Při balení zboží bereme na vědomí, že při přepravě může dojít k nepředvídatelným událostem, tak balíky vždy balíme pečlivě, aby se zboží dostalo k zákazníkům neporušené nebo nepožkozené.
Nevíte nebo si nejste jisti jakou variantu přepravy si vybrat? Kontaktujte nás, poradíme Vám.
Pokud Vám balík přijde zjevně požkozený doporučujeme nepřebírat zásilku. V případě, že přesto zásilku přijmete a usoudíte, že zboží je požkozeno z důvodů přepravy, tak reklamaci proveďte u přepravce. U České pošty můžete reklamovat podle tohoto postupu >>> zde.
Pokud si budete přát poradit, jestli vůbec můžete zásilku reklamovat u přepravce nebo přímo u nás, tak neváhejte a kontaktujte nás.
Soubory cookie používáme k zajištění správné funkčnosti webu, vylepšení vašeho zážitku z návštěvy našeho webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.
Souhlasíte s odesláním osobních dat souvisejících s reklamou společnosti Google.