Klasické montérkové pracovní kalhoty s laclem, které jsouvyrobené ze 100% bavlny nadstandartní kvality. Kalhoty mají zapínání na knoflíky na levém boku a poklopci. Tyto kalhoty také mají pružnou gumu na zadní části pasu. Pro zvýšenou odolnost proti opotřebení mají monterkové lacláče zesílená kolena, Dále na nohavicích jistě využijete velkou boční kapsu, dále prostorné měchové kapsy po stranách a na druhé straně je praktické kapsa na telefon. Pro vyšší viditelnost jsou na oděvu výrazné reflexní prvky (bílé pruhy) na spodní části nohavic. Mají nastavitelnou délku nohavic.
V případě uložení zásilky v Balíkovně přímo na České poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Pro vyzvednutí z Balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko "Zrychlený výdej balíků", zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Českou poštu zajímá zejména hmotnost, a tak lze balík odeslat až do váhy 20 kg.
Balík do ruky
Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
Po odeslání balíku z našeho obchodu Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Na webu i v mobilní aplikaci Česká pošta poskytuje možnost změnit termín i způsob doručení.
Platba dobírky hotově i platební kartou u řidiče.
Takto Česká pošta přijímá balíky až do váhy 31,5 kg. Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
Balík Na poštu
Doručení balíků po celém Česku přímo do některé z poboček České pošty.
Při vytváření objednávky si vybíráte na jaké poště bude Váš balík čekat.
Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.
Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
GLS Parcel Shopy poskytují pohodlnou a rychlou alternativu vyzvednutí zásilky kdykoliv během jejich dlouhé provozní doby. Hlavní výhodu GLS Parcel Shopů umístěných v maloobchodních provozovnách smluvních partnerů představuje možnost flexibilního vyzvednutí doručované zásilky bez nutnosti vázat se na avizovaný čas doručení na adresu.
Po odeslání balíku z našeho e-shopu Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
Příjemce má na vyzvednutí 5 dnů, zároveň je možné prodloužit lhůtu uskladnění.
Do GLS ParcelShopů lze odesílat balíky o maximální hmotnosti 10 kg a maximální délce 100 cm.
Platba dobírky hotově, většinou i platební kartou.
Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na: e-mail info@gls-czech.com, telefon +420 567 771 111
K osobnímu vyzvednutí máme pro Vás otevřené výdejní místo na adrese:
K Vltavě 653/63
14300 Praha 4 - Modřany
Provozní doba:
Pondělí: 9:00 - 18:00
Úterý: 9:00 - 17:00
Středa: 9:00 - 17:00
Čtvrtek: 9:00 - 17:00
Pátek: 9:00 - 17:00
PARKOVÁNÍ: u našeho výdejního místa můžete omezeně parkovat přímo před vchodem do showroomu.
Na výdejním místě si můžete také prohlédnout většinu námi prodávaných produktů, můžete si zboží vyzkoušet a také rovnou zakoupit i bez předchozí objednávky.
Balení zboží
Při balení zboží bereme na vědomí, že při přepravě může dojít k nepředvídatelným událostem, tak balíky vždy balíme pečlivě, aby se zboží dostalo k zákazníkům neporušené nebo nepožkozené.
Nevíte nebo si nejste jisti jakou variantu přepravy si vybrat? Kontaktujte nás, poradíme Vám.
Pokud Vám balík přijde zjevně požkozený doporučujeme nepřebírat zásilku. V případě, že přesto zásilku přijmete a usoudíte, že zboží je požkozeno z důvodů přepravy, tak reklamaci proveďte u přepravce. U České pošty můžete reklamovat podle tohoto postupu >>> zde.
Pokud si budete přát poradit, jestli vůbec můžete zásilku reklamovat u přepravce nebo přímo u nás, tak neváhejte a kontaktujte nás.
Soubory cookie používáme k zajištění správné funkčnosti webu, vylepšení vašeho zážitku z návštěvy našeho webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.
Souhlasíte s odesláním osobních dat souvisejících s reklamou společnosti Google.